Bezorgen & retourneren

  • Bezorging vindt plaats binnen 3 tot 5 werkdagen.
  • Kosten voor verzending en eventuele retour zijn gratis binnen Nederland.
  • Uw product wordt met PostNL verzonden en u ontvangt een track and trace nummer zodra deze onderweg is.
  • Bestellingen boven de 2000 euro worden door ons persoonlijk bij u afgeleverd zodat we u kunnen helpen het tapijt neer te leggen en u kunnen voorzien van de juiste achtergrondinformatie van onder andere het verhaal achter het tapijt en het onderhoud. Daarnaast kunnen wij natuurlijk al uw vragen beantwoorden. Zodra uw bestelling binnen is   nemen wij telefonisch of per email contact met u op om een afspraak te maken.
  • Als uw verwachting niet geheel is uitgekomen kunt u gebruik maken van onze retourservice. U kunt hiervoor contact opnemen met ons via: jessie.vols@jessieandreza.nl. Vermeld hierbij uw bestelnummer van het artikel dat u wenst te retourneren. U ontvangt dan een korte instructie hoe u het tapijt terug kan sturen.
  • Binnen 14 dagen is het mogelijk uw product zonder opgave van reden te retourneren.
  • Het is ook mogelijk om uw pakket op een ander adres (bijv. bij buren of op uw werk) te laten ophalen.